Co nowego u Toniego w blogu #20


Menu pod bannerem, urządzenia mobilne
Nie odpowiadacie na moje prośby o komentowanie zmian w blogu, ani nie piszecie do mnie czy dobrze się wam używa mojego bloga. Ponieważ wydaje mi się, że menu, które wykorzystuje się w PC wersji jest funkcjonalne (nie potwierdzone przez was) idę za ciosem i udostępniam kolejną opcję dla mobilnych wersji.


Pod bannerem pojawił się napis Strona główna(zielona strzałka na zdjęciu). Klikając na to rozwinie się wam Menu. Czerwona strzałka na zdjęciu wskazuje Spis treści, który da wam sporo możliwości. Być może kiedyś pojawią się tam i inne opcje. Ta opcja została wprowadzona we wszystkich moich blogach: Toni napisałToni gotujeToni czatujeToni NIE napisałToni Fotografuje oraz Toni zaprasza. Tym sposobem zawsze dostaniecie się z powrotem lub tam gdzie chcecie. Ponadto w wersjach mobilnych zostały znormalizowane wszystkie style powyższych blogów na ten sam. 
Czekam na wasze opinie. Co jeszcze zmieniłem zobaczysz >tutaj<

0 Komentarze