Instrukcja obsługi Toniego


Oczywiście, że nie chodzi o instrukcję obsługi mojej osoby😃 ale wszystko zależy od punktu widzenia.
W tym poście znajdziecie:
1. Jak komentować
2. Jak wstawić reakcję
3. Gdzie znajdziecie to czego szukacie
4. Co to jest Menu
5. Profile Toniego
6. Co się wszystko zmieniło od założenia bloga

1.Jak komentować?
Miejsce do komentowania znajdziesz na samym dole strony


Aby komentować możesz się zalogować ale nie musisz😉.
Zalogować się można na 4 sposoby: Przez konto w Disqus, Facebook, Twitter lub Google. Wystarczy, że klikniesz w Zaloguj i wybierzesz jedną z opcji.

Nic też nie stoi na przeszkodzie abyście komentowali anonimowo, wystarczy zaznaczyć "Wolę pisać jako gość" i wpisać jakiekolwiek imię i jakikolwiek adres email. Zdradzę wam tajemnicę, że nie musi to być prawdziwy adres😉. Do testu użyłem: gość@gmail.com i bez problemu opublikowałem komentarz. Wierzę, że tym uproszczonym sposobem zachęcę was do zostawiania śladu pod moimi postami, chociażby najkrótszą notką: "Byłem, przeczytałem, fajny".
Postanowiłem zrobić te instrukcję ponieważ zastanawia mnie dlaczego do mnie nie piszecie? Wiecie przecież, że zawsze lubiłem komunikację z ludźmi. Ponadto interesuje mnie wasze spojrzenie na konkretny temat. Wiem, że czytacie😉 ale i ja chętnie poczytam wasze reakcje, opinie itp.

2. Jak wstawić reakcję?
Jeśli nie, to zostawcie po sobie chociaż graficzną reakcję😊. Są do wyboru tuż nad polem do komentowania.
Pamiętaj, że hasło: Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny! to nie tylko słowa🙂.
Motywuje mnie to do działania.

3. Gdzie znajdziecie to czego szukacie?
Staram się zmieniać niektóre rzeczy tak aby się wam podobało. Sami widzicie co wszystko można u mnie znaleźć. Nie widzicie? Wybierzcie z górnego paska to co was interesuje. W urządzeniach mobilnych to te 3 kreseczki ☰ po lewej stronie na górze.
W tym samym miejscu ale po prawej jest lupa - wiecie do czego służy, prawda?😉.
Chcesz napisać mi prywatną wiadomość? Różne sposoby do kontaktowania mnie znajdziesz we wspomnianym górnym pasku w zakładce: o Autorze/o Blogu.

4. Co to jest Menu?
Menu w moim blogu to ten czerwony pasek nad bannerem a w smartfonach to te wspomniane kreseczki😉. Znajdują się tam wg mnie najistotniejsze i potrzebne informacje pomagające przy poszukiwaniu interesującego tematu.
Pierwszy przycisk o Autorze/o Blogu przekierowuje do posta opisującego w skrócie autora i blog.
Alfabetyczny i chronologiczny spis treści to logiczna lista wszystkich postów.
Etykiety to znane wszystkim tagi, które są posortowane kategoriami takimi jak: na temat, miejsca, które odwiedziłem oraz składniki przepisów.

5. Profile Toniego
W niektórych postach takich jak o Autorze/o Blogu możecie znaleźć takie ikonki:
Napisz do mnie    Zobacz stronę bloga na Facebooku    Obserwuj na Instagram        Zobacz mój profil na Bloggerze    Zerknij do mapy    Zobacz inne komentarze    Obserwuj na Twitterze    Obserwuj na Pinterest    Co czytam    Obejrzyj pokaz slajdów    mój kanał YT
To jest kolejny sposób odnalezienia interesujących informacji o autorze. Klik odsyła do różnych miejsc gdzie jeszcze można Toniego znaleźć😉. Toni jest po prostu wszędzie😁 albo inaczej mówiąc: Toniego wszędzie pełno😀.

6. Co się wszystko zmieniło od założenia bloga?
Toni napisał powstał w 2013 roku. Od tego czasu zmieniało się to i owo. Spora większość zmian i aktualności są pięknie posortowane w jednym poście: Zmiany w blogu od 2014.

Więc jak? Prosta ta obsługa Toniego czy nie?
Brakuje wam czegoś? Nie wahajcie i informujcie mnie o tym.

0 Komentarze