Co nowego u Toniego w blogu #34


Szablon, motyw, wygląd, wysuwany panel, uzupełnianie, aktualizacje
15.1.2018: Kolejna zmiana wyglądu bloga
  • Od początku istnienia bloga wygląd zrobiony był na podstawie motywu o nazwie "prosty". Blogerzy wiedzą, że da się sporo pozmieniać, co mogliście obserwować w innych postach o zmianachPoprzednim razem zmieniłem wygląd na "Contempo" dostosowując go do swoich potrzeb. Mimo wszystko coś mi w nim nie pasowało, więc trza było się znów pobawić😉.
  • Użyłem motywu "Ciekawy", który najprawdopodobniej już pozostanie, chyba, że pojawi się jakaś aktualizacja w blogspocie.
  • Przy okazji też zmieniłem nagłówek bloga na mniejszy, aby bardziej pasował do szerokości całego motywu.
  • Zwróćcie też uwagę na wysuwany panel z prawej strony (działa też na urządzeniach mobilnych), to te poziome kreseczki po prawej na górze😉.
    Liczę na wasze opinie, uwagi jak również ewentualną konstruktywną krytykę. Pochwały też zniosę😀.
    20.1.2018: Aktualizacja Spisu treści
    Znając mnie wiecie, że do pewnego stopnia jestem pedantem, no i sprawdziłem czy ilość opublikowanych postów zgadza się ze spisem treści. Okazało się, że w wyniku jakiegoś niedopatrzenia w spisie treści nie było tytułów:
  • Bieda aż piszczała
  • Czantoria. Pochodzenie i otaczające ją legendy
  • Instalacja emotków w AdiIRC
  • Jak zarejestrować i zidentyfikować swój nick na pirc
  • Konfiguracja AdiIRC Portable
  • Na Czantorię niekoniecznie szlakiem
  • Pierwsze wrażenia z jazdy autobusem
  • Sen o łasiczce
  • Skąd czerpać tematy do bloga?
  • Uchodźca albo ja?
  • Z czat.onet na pirc
  • Z miasta na wieś

  • Zaktualizowałem również strony (również dodane do spisu):
  • Napisz do mnie
  • o Autorze
  • Strona bloga na FB
  • Czyli 15 nowych tytułów w spisie treści. Wszystko razem to 292 opublikowanych postów.
    Co jeszcze zmieniłem zobaczysz >tutaj<
    Chcesz więcej???
    1. Użyj wyszukiwarki w prawym górnym rogu wpisując interesujące Cię słowo.
    2. Użyj kombinacji klawiszy Ctrl+F i w okienku wpisz słowo, którego szukasz.
    3. Kliknij na zakładkę Etykiety i wybierz z listy wszystkich etykiet/tagów.
    4. Kliknij na Archiwum (również w wysuwanym panelu).
    Z góry dziękuję za Wasze uwagi i komentarze lub chociaż informację typu:
    "Byłem, przeczytałem, fajny". Możesz też wyrazić graficzną emocję. Pamiętajcie, że hasło:
    Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny! to nie tylko słowa🙂. Motywuje mnie to do pisania.
    Dziękuję, że jesteście🙂

    0 Komentarze