Co nowego u Toniego w blogu #35


Przycisk, ikona, bezpieczny adres, etykiety, spis treści
Kilka dni mnie nie było. Więc wszystkiego po trochu, o czym mogliście czytać w ostatnich postach. Zmian niewiele i nic wielkiego w planie.
25.1.2018
  • Przycisk przewijania
    Jak pisałem wcześniej, najprawdopodobniej po głównych zmianach teraz będą następować tylko zmiany kosmetyczne. Taką zmianą jest dodany przycisk, który pojawia się przy przewijaniu strony w dół. Przewija stronę z powrotem na górę. Działa i na urządzeniach przenośnych typu Android 
  • Ikona Instagram
    Nie brakowało wam niczego wśród mnóstwa moich ikon?😉 Jestem po prostu wszędzie😀. Teraz możecie mnie też obserwować na Instagram 
  • Ikony do moich profili znajdziecie w niektórych postach jak również na stałe w wysuwanym panelu z prawej strony.


  • 10.2.2018
  • Przejście z http na https
    Chociaż u mnie ryzyka (chyba) nie było zastosowałem się do rady fachowców w dziedzinie i wszystkie moje linki od dziś będą się otwierać bezpiecznie.

    Stopniowo będę edytował starsze posty.
    22.2.2018 Aktualizacja etykiet i spisu treści:
    19 nowych etykiet, 7 nowych tytułów w spisie treści. Wszystko razem to 302 opublikowanych postów. 
    Dziękuję, że jesteście🙂.
    Co jeszcze zmieniłem zobaczysz >tutaj<

  • 0 Komentarze