Nasz wspólny wyjazd. Plan i propozycje


Jak już informowałem kilka dni temu na FB w grupach poszedłem za ciosem po namowie kilku osób na zorganizowanie trasy po mojej (czeskiej) okolicy.
Zaplanowałem 40km odcinek z Lesznej Górnej, gdzie chętni uczestnicy mogliby się przytransportować autami.
Stamtąd trasa prowadziłaby na górę Filipkę (771m), skąd rozlega się wspaniały widok na okolicę, (o ile oczywiście dopisze pogoda).
Po odpoczynku zjechalibyśmy do miejscowości Nydek, w której mieszkam, następnie pokonując już mniejszy szczyt (499,7m)😉 kierowalibyśmy się do punktu startu.
Przebieg trasy:
Leszna Górna(granica), Trzyniec-Sosna, Wędrynia, Bystrzyca, Łączka, Filipka(771m), Głuchowa, Nydek, Wędrynia, Trzyniec-Sosna, Leszna Górna(granica).
Trasa do wglądu (foto = link do mapy):

Trasa nie należy do najcięższych, ale trzeba się liczyć z męczącymi podjazdami. Większość przejazdów to drogi asfaltowe lub utwardzone ale mimo wszystko polecam rowery górskie. Podjazd pod Filipkę i zjazd to droga leśna lub kamienista.
Z uwagi na brak doświadczenia w organizowaniu podobnych akcji proszę o podpowiedzi o co wszystko miałbym zadbać, by zagwarantować wam jak najlepsze wrażenia.
Termin wyjazdu również pozostawiam wam do ustalenia, zdając sobie sprawę, że macie bardziej nabity harmonogram od mojego.
W grę wchodzi sobota lub niedziela.
Serdecznie wszystkich zapraszam do udziału.
Zaproszenie dotyczy wszystkich chętnych, którzy kochają rowery.
Zarazem zwracam się do osób z mojej okolicy (chyba powinienem po czesku)😉 o pomoc przy przejazdach.
Zakładając, że uczestników będzie więcej niż 15 potrzebni są prowadzący, znający dokładnie zaplanowaną trasę.
Wszelkie propozycje proszę kierować na mój e-mail lub wiadomość FB.

Informacje w tym poście będą systematycznie aktualizowane.

0 Komentarze