Co nowego u Toniego #49, czyli podsumowanie reszty roku 2021


Kolejna porcja zmian i aktualności, która się zapodziała w związku z zaległościami a ponieważ lubię porządek więc post wstawię z datą końca roku 2021 ale tak na prawdę opublikowany 10 listopada 2023🤭. Na szczęście na bieżąco informuję na fanpejdżach bloga więc mam skąd czerpać informacje.
Jeśli zajrzycie do nich to zobaczycie, że napisane właściwie to samo co tu, ale nie zupełnie😉.

1.11.2021: Info o ostatnim poście z tej serii
  • Co nowego u Toniego to seria postów informujących aktualnościach w moim blogu, czyli o tym co się od roku 2013 zmieniło oraz info o ostatnio opublikowanych postach jak również inne informacje o mnie wcześniej nie publikowane w żadnym z postów. Upłynęły kolejne 2 miesiące więc chyba pora na kolejną porcję zmian i aktualności: Co nowego u Toniego #48

  • Zmian dosłownie kilka ale aktualności więcej😉 Jak zwykle info o postach na moich wszystkich możliwych funpage.
  • Aktualnie 387 opublikowanych postów. Dziękuję, że jesteście🙂

  • 2.11.2021: Post o poście
  • Nie jest to typowy post o poście ponieważ zapewne przywykliście przez te wszystkie lata, że charakter bloga się trochę zmienił i post o zmianach nie jest tylko o zmianach ale są to aktualności z mojego życia, które są zbyt krótkie by robić z tego jeden konkretny post. Tak samo jak posty z kategorii Toni gotuje też nie są tylko o gotowaniu ale również o przygodach w kuchni😁.
    Tym razem chodzi o to, że wczoraj po raz kolejny i niezliczony wróciłem do swojego wypróbowanego przepisu i dziś miałem przepyszny obiad😍. Nie musiałem otwierać bloga w tym celu ponieważ mam swój przepis wydrukowany i zawsze pod ręką jak wiele innych w kuchni. Nic dziwnego? Prawda?🙂. Od początku twierdzę, że przepisy piszę przede wszystkim dla siebie a ponieważ wychodzą pysznie więc się nimi chwalę😊. Aby was nie trzymać w napięciu... ten przepis to moja Fasolka po bretońsku a właściwie jego stuningowana wersja z pieczarkami. Może zadajecie sobie pytanie:
    - Po co ci przepis? Przecież robisz tę fasolkę tak często, że musisz to znać na pamięć.
    W pewnym sensie racja, ale wiecie jak jest skleroza nie boli i mógłbym zapomnieć jakiegoś bardzo ważnego składnika😉. Przyprawy i zioła jak zwykle "na oko"😉 a dodatkowo dorzuciłem łyżkę kolendry.


  • Jak zwykle pełny gar jedzenia więc mam co jeść przez kolejne 3 dni🙂.

    2.11.2021: Post o poście
    - W poście Co mam do powiedzenia na temat mojego gotowania, który jest w zasadzie postem wyjaśniającym kategorię Toni gotuje wpisałem parę dodatkowych informacji, np takich jak ulubione zioła.
    2.11.2021: Aktualizacja posta o wszystkich zmianach
    - W lutym tego roku powstał specjalny post, w którym są (ukryte w spoilerach) wszystkie zmiany, aktualizacje i aktualności od roku 2014. W związku z opublikowaniem posta z numerem #48 potrzebna była aktualizacja😉. Jest też podobny (starszy) post bez spoilerów dla tych, którym nie chce się klikać na te przyciski. Dziś postanowiłem go nie aktualizować ponieważ nie odpowiedzieliście na moje dawne pytanie: Który post jest lepszy?
    czy
    b: bez przycisków jako długi post

    4.11.2021: Info o kolejnym poście
  • Robiąc trochę porządki w blogu uświadomiłem sobie, że brakuje specyficznego posta o tym Skąd się wzięła moja miłość do gór? Wspomniałem o tym w kilku miejscach ale jak sądzę nie zaszkodzi skleić do jednego😉. "Pasją do gór zaraził mnie Alois..."🙂


  • 16.11.2021: Info o kolejnym poście
  • Post napisany przed ponad tygodniem ale potrzebował jeszcze kontroli pisowni i innej edycji, które wierzcie nie wierzcie pochłaniają sporo czasu😉, a i tak może się zdarzyć, że coś umknie mojej uwadze. Potem zakup nowego PC trochę zaprzątnął mi czas, ale w końcu jestem. Na początku napisałem, że post najprawdopodobniej nie będzie zbyt długi😀... czy mi się udało? Sprawdźcie czytając kolejną opowieść z mojej wycieczki, w której możecie również przeczytać o nadchodzących zmianach w przepisach drogowych.👇


  • 28.11.2021: Info o kolejnym poście
  • Post o którym najprawdopodobniej zapomniałem poinformować na swoich funpejdżach:


  • 1.12.2021: Info o kolejnym poście, tym razem kulinarnym
  • Gulasz, który ma wszystkie gulasze pod sobą to nietypowy post pod względem przepisu jak i stylu pisania. Usiadła obok mnie Wena i podsuwała to i tamto, że aż sam się dziwiłem jakie skojarzenia z tego wyszły😁.


  • 3.12.2021: Info o kolejnym poście z prośbą o informacje
  • Nareszcie zima. Tak, znowu Soszów oraz zagadka tajemniczych kamieni to kolejne opowiadanie z mojego wypadu w góry. Ty razem poza "zwykłą" trasą trochę historii i ciekawostek. Jeśli coś wiecie więcej w temacie kamieni będę wdzięczny za komentarze pod postem w blogu.


  • 19.12.2021: Info o kolejnym poście
  • Brakujący szczyt to kolejne opowiadanie z mojej wyprawy. Znów to Górobranie i tym razem ponad 20 km. Mogłem sobie na to pozwolić, bo miałem 2 dni wolnego, ale i tak mnie nogi nie bolały😁


  • 21.12.2021: Info z codziennego życia Toniego oraz polecenie posta Schroniska Soszów
  • W drodze do pracy poślizg na szczęście bez wywrotki ale porządne przyklęknięcie.
    To to samo kolano, które "wyleczyłem" chodzeniem w góry. Ał! Zabolało... chwila wahania podczas wstawania... Pierwsze o czym pomyślałem to czy będę w stanie chodzić w góry😀😂.
    Wygląda groźnie ale jest OK.

  • Lepszego opisu nie widziałem 😍, a wierzcie mi, że widziałem już sporo😀. No i jak tu do nich nie chodzić😀. Zajrzę do nich znów w czwartek (23) idzie ktoś ze mną?😉😊
    Pst!🤫 w Sylwestra też się wybieram, ale nie na imprezę😉 wy wiecie dlaczego💪😎.
    Poczytajcie post Schroniska Soszów na fb👇
    "Ostatnia prosta i święta 🧑‍🎄☃️😁  Zakładam, że najbliższy czas macie już dokładnie zaplanowany, więc dorzucę jeszcze kilka informacji o naszych planach😎 Ci z Was, którzy obserwują nas dłużej, wiedzą w Boże Narodzenie cała ekipa zjeżdża do domu i pozwalamy sobie na odrobinę wolnego..."
    Nic więcej, chyba🤔, w tym roku się wydarzyło ale aktualnie z tym postem to 44 co od początku mojego pisania daje 391 opublikowanych postów! Dziękuję, że jesteście🙂

  • Będzie mi bardzo miło jak przewiniesz w dół i zostawisz swój komentarz lub chociaż jakąś reakcję🤩.

    Chcesz więcej?😉
    1. Skorzystaj z menu (w PC czerwony pasek nad bannerem, w telefonie  po lewej na górze.
    2. Użyj wyszukiwarki w prawym górnym rogu wpisując interesujące Cię słowo.
    3. Użyj kombinacji klawiszy Ctrl+F i w okienku wpisz słowo, którego szukasz.
    4. Zerknij również co i jak wszystko się zmieniało od początku tworzenia bloga.

    kategoria blogaToni napisał

    0 Komentarze