Zbiór złotych myśli


Miałem w młodzieńczych latach takie skłonności zapisywania różnych takich haseł tu i ówdzie, najczęściej na okładkach zeszytów, piórniku...
Niektóre z nich być może sam wymyśliłem, ale większość zapewne zasłyszana.
Znacie jakieś im podobne? Piszcie w komentarzach.
  • Nieszczęścia chodzą parami. Szczęście niestety nie jest aż tak towarzyskie.
  • Zaraz teraz czy zaraz potem?
  • Można czekać godzinę, dwie, ale nie kwadrans!
  • Lepiej być bez grosza niż bez pieniędzy.
  • Gruby, grubszy, beczka...
  • Chory, chorszy, nieboszczyk.
  • Róbmy ten hałas po cichu.
  • Łap okazję za włosy zanim wyłysieje.
  • Na życiu mi nie zależy. Mogę żyć choćby 100 lat.
  • Jedz szybko śniadanie, bo ci obiad wystygnie.
  • Niech kosztuje ile chce, byle nie za drogo.
  • Dobrze że masz parasol, będzie nam cieplej.
  • Jak się spotkamy to się zobaczymy.
  • Wprawdzie nie jestem muzykiem, ale coś mi tu nie gra.
  • Schyl głowę bo się uderzysz w łeb.
  • Nie uważałeś jak robiłeś, to teraz rób jak uważasz.
  • Kochaj bliźniego, szczególnie ładnego.
  • Jeść aby żyć, czy żyć aby jeść?
  • Sprawa się toczy, a z lewa się turla.
  • Seks jest potrzebny dla życia jak krew. Zostań honorowym dawcą.
  • Komu w drogę, temu …buty ukradli.
  • Gdyby kózka nie skakała to by jej ślimak rogów nie pokazał.

0 Komentarze