Co nowego u Toniego w blogu #44


Podobnie jak np posty z tagiem Toni gotuje tak samo posty o zmianach nie dotyczą tylko zmian, ale również ciekawostek czy ogólnie informacji co nowego u Toniego. Oddaję więc waszym oczom kolejną porcję zmian i innych informacji. Oczywiście liczę na wasze reakcje i komentarze😊.
3.2.2021:
Archiwum, Spis treści, Etykiety/tagi
- aktualizacja Archiwum, zmiana wyglądu spoilerów w Archiwum
- aktualizacja Spisu treści
- aktualizacja postu z Etykietami. W tym przypadku się tego nazbierało przede wszystkim dzięki edytowaniu postów, tzn: 58 uzupełnionych wystąpień + 12 nowych. czyli w sumie ilość nowych wystąpień niektórych etykiet to 156.
Głównie z ciekawości zrobiłem ranking 25 najczęściej używanych etykiet, popatrzcie:
72x użyłem rower, 68x turystyka, również 68x z życia, 64x o blogu, kto by pomyśl😉, że o sobie samym (o mnie) pisałem aż 63 razy, chyba serio Narcyzem jestem😁. I tak dalej odpowiednio do cyfr w nawiasach: góry(61), przemyślenia(60), ja i mój rower(58), przepis(50), refleksja(50), wegetariański(48), co nowego(45), eksperyment(44), zmiany(44), gotowanie(40), Garmin eTrex GPS(39), opowiadanie(36), przygody(30), humor(28), odkrycie(28), za kierownicą(28), praca(21), zapiekanie(21), przyroda(20), tłumaczone(20).
Aktualnie to 484 etykiet (319+104+61).

4.2.2021:
Info o publikacji
Na fanpejdżu zamieściłem informację o opublikowaniu dwóch postów 2.2.2021 o których mogliście czytać w poprzednim, 43 poście o zmianach. Niestety jak dotąd nie doczekałem się żadnej reakcji ani komentarza😔.

14.2.2021:
Nowy post
Niektórzy pod ta datą piszą posty walentynkowe (to nie krytyka😉) ale mnie dotknęła wena w innym kierunku. Napisałem post ponieważ niedawno kolega z pracy powiedział, że postawił sobie wyzwanie ponieważ w tym roku skończył 60 lat. Postanowił, że wejdzie na Czantorię 60 razy. Dobry pomysł, ale czy podejmę swoje Osobiste wyzwanie: 50 osiągniętych szczytów?

16.2.2021:
- Oto wspomniana ciekawostka niedotycząca zmian:
Jadąc autobusem zauważyłem ścięte drzewo w Oldrzychowicach. Chwilę mi trwało zanim znalazłem post, w którym o tym starym buku wspomniałem😉. Jeśli lubicie stare drzewa ale go nie spotkaliście na swojej drodze to macie już niestety pecha.

22.2.2021:
- Opublikowałem post
Nieoczekiwanie wpadł mi pomysł na krótki temat, na który "musiałem" napisać, ponieważ osobiście mnie to zachęciło jak również zbiegiem okoliczności znam osobę, której to dotyczy. Przy okazji swojego osobistego wyzwania chciałem się pochwalić, że wczoraj znów osiągnąłem szczyt, czyli w tym roku po raz 3: Charytatywne 31 dni na Czantorii - zachęcam i zapraszam.

23.2.2021:
- Nowy post
Przy okazji załatwiania spraw w Ostrawie i zakupów po drodze powstał pomysł na ten kulinarny eksperyment. Jak wiecie "Toni gotuje" to już od jakiegoś czasu nie tylko pisanie o jedzeniu: Olomoucki strudel wegetariański czyli twarożki inaczej.

26.2.2021:
- Opublikowałem na fb funpage informację:
Zdaję sobie sprawę, że nie mogę was zmusić do komentowania moich postów, ale postanowiłem, że będę wam stopniowo przypominał posty od najstarszego. Szczególnie te, które nie mają ani jednego komentarza. Mój blog powstał w maju 2014 roku, ale pierwszy post, który się pojawił jest z datą 16 lipca 2012.
- Zaktualizowałem swoją listę czytelniczą, czyli post Moda na czytaniektóry był kontynuacją posta Moda na bloga. Zaktualizowałem ponieważ "zmusiłem się" wreszcie do poszukania jakiegoś czytnika RSS.  Dojrzałem do stwierdzenia, że skoro sam narzekam na brak komentarzy w swoim blogu to bardzo niesprawiedliwym jest fakt, że sam tego nie robię. Poszukiwania odpowiedniego czytnika RSS nie były łatwe. Aktualnie używam Feedly, ale coś mi w nim nie tego. Przy tej okazji chcę was poprosić o polecenie jakiegoś prostego, darmowego, funkcjonalnego, synchronizowanego minimalnie ze stroną w PC (lepiej się kopiuje linki do listy czytanych blogów). Z góry dziękuję.

Do listy czytanych przeze mnie autorów dodałem 7 nowych adresów (było 9). Zmieniłem również listę na alfabetyczną, aby się nikomu nie zrobiło niemiło, że np jest na liście ostatni😉
Pewnie wiecie, że moją listę czytelniczą możecie znaleźć w moim profilu Bloggera jak również we wspomnianym poście, który właśnie zmienił tytuł na: Moda na czytanie czyli moja lista czytelnicza. Wszystkie odnośniki do moich profili znajdziecie w panelu menu klikając o Autorze.

27.2.2021:
Kontynuacja w porządkowaniu listy czytelniczej, dzięki czemu liczba wzrosła na 25 polecanych przeze mnie blogów. W niektórych panuje cisza, ale dzięki dodaniu do listy czytelniczej bloggera jak również Feedly będę na bieżąco jeśli się coś zmieni.
- Uporządkowany i zaktualizowany profil autora


Uwaga odkryłem Amerykę😁: klikając na żanr ulubionej muzyki lub wykonywany zawód otworzy się lista blogerów, którzy w swoim profilu mają to same. Tym sposobem wzbogacę swoją listę czytelniczą o kilka nowych adresów. Aktualnie na liście mam 28 blogów.
Aktualnie:
484 etykiet (319+104+61)
358 opublikowanych postów.
Dziękuję, że jesteście🙂

0 Komentarze