Co nowego u Toniego #47


Kolejna porcja sierpniowych zmian i aktualności typu info o nowych postach, o których informuję oczywiście na swoich wszystkich możliwych funpage:
10.8.2021: QR kod
- Ot tak sobie dłubałem w blogu za pomocą prawego przycisku myszki i zauważyłem pewną opcję, która nie wiem czy na coś sie przyda, ale skoro jest więc trzeba skorzystać😉.
Tak, ten kod odsyła do mojego bloga😀.

18.8.2021: Toni tłumaczem
- Zmiana w blogu żadna ale muszę się pochwalić, że oficjalnie stałem się czesko-polskim tłumaczem aplikacji Górobranie. Na początek przez web Weblate przetłumaczyłem prawie 300 fraz. Kiedy będzie gotowa polska wersja? Nie wiem.
24.8.2021: Info na fanpejdżach o nowym poście na temat mojego pisania
- Zastanawialiście się kiedyś czy pisząc/mówiąc coś jest to wystarczająco zrozumiałe dla innych?
Ostatnio przypomniałem sobie o pewnym narzędziu do analizowania słowa pisanego. To narzędzie podsunął mi ktoś znajomy jeszcze w czasach czatowania. Już wtedy wyszedł mi bardzo dobry wynik i byłem ciekaw czy nadal mam "przyjazny" styl pisania.
Za pomocą tego narzędzia wykonałem kilka analiz. Jesteście ciekawi jaki wyszedł wynik? Znajdziecie w najnowszym poście😉: Analiza tekstu Toni napisał czyli jakim ciężkim językiem piszę.

28.8.2021: Info o T50 czyli kolejny post
- Długo nie informowałem o tym jak mi idzie spełnianie przedsięwzięcia T50. Jak mi idzie sprawdzicie czytając najnowszy post z cyklu: Ja i mój rower. Usiądźcie wygodnie, bo jak zwykle długość posta jest proporcjonalna do przebytych kilometrów😀. Zróbcie sobie kawę lub herbatę a po przeczytaniu zostawcie po sobie jakiś ślad chociażby w postaci smajlika czy innej emotki. Szczytem zadowolenia z mej strony byłoby czytanie waszych komentarzy😊. Komentujcie w 5/2021 z cyklu: Ja i mój rower: 30/50: Velké Doly, Osůvka, Farská hůrka, Na Horce oraz Hradisko - ile to w sumie?
30.8.2021: Kolejne info o nowym poście - również na funpege
- Nie wierzycie, że nawet picie piwa może mieć wpływ na to, że ktoś wybierze się w góry? Przekonajcie się czytając mojego nowego posta😉: Wyprawa na spotkanie z królową morawsko-śląskich Beskidów czyli Malchor, Lysá hora, Chladná voda, Wodospad Satiny i inne ciekawe miejsca.
31.8.2021: Zapowiedź nowego posta
W przygotowaniu post z roboczym tytułem: "Zaliczać szczyty czy zdobywać, na rowerze w góry czy pieszo, mapą taką a nie inną... ludzie serio mają problem". Treść właściwie gotowa, ale potrzebuję jakiegoś własnoręcznie zrobionego zdjęcia😉. Zanim się pojawi wybierzcie z tych, które już są.
Aktualnie:
377 opublikowanych postów.
495 etykiet (326+109+60)
Dziękuję, że jesteście🙂

Będzie mi bardzo miło jak przewiniesz w dół i zostawisz swój komentarz lub chociaż jakąś reakcję🤩.

Chcesz więcej?😉
1. Skorzystaj z menu (w PC czerwony pasek nad bannerem, w telefonie  po lewej na górze.
2. Użyj wyszukiwarki w prawym górnym rogu wpisując interesujące Cię słowo.
3. Użyj kombinacji klawiszy Ctrl+F i w okienku wpisz słowo, którego szukasz.
4. Zerknij również co i jak wszystko się zmieniało od początku tworzenia bloga.
kategoria bloga: Toni napisał

0 Komentarze