Co nowego u Toniego w blogu #42


Poprawki, edycja postów, tagi, odnośników w tym samym oknie, menu, gadżety, szablon, wygląd
Można by powiedzieć, że tym razem ten post będzie takim rocznym podsumowaniem zmian. Poza niedawno napisanymi postami, których chociaż nie było tyle ile kiedyś to i zmian nie ma zbyt wiele. Niewiele, ale poinformować trzeba😉.
4.1.2020:
  • Dodałem nowy tag z życia kierowcy - to dlatego, że jak wiecie wreszcie napisałem kolejne odcinki z serii Dzień z życia kierowcy.
  • Na podstawie komentarza w ostatnim poście o zmianach (#41) zgodnie z uwagą czytelnika zmieniłem w menu tak aby strony otwierały się w tym samym oknie. Stopniowo postaram się, aby wszystkie linki otwierały się tak samo, ale to sporo pracy.
  • To same zrobiłem w pasku bocznym.


  • Potem długo długo nic...
    1.4.2020:
  • Dodałem do menu przycisk Archiwum.

  • 5.4.2020:
  • Poprawiłem etykiety. Taki szczegół, brakowało przecinków.
  • Przy okazji polecam do podobnych edycji program Notepad++, spisuje się świetnie.

  • 13.4.2020:
  • Jak zapowiedziałem jakiś czas temu stopniowo edytuję wygląd posta, przy okazji dodając nad treścią etykiety. Przy tej okazji dodałem kilka nowych: #bazylia #Nowy Rok #robot #ostatnia wola #sos tatarski #stosunki międzyludzkie #węch #wyjątek #z życia kierowcy
  • Przy kolejnej okazji usunąłem z linków etykiet opcję otwierania w nowym oknie, na co zwrócił uwagę jeden z czytelników. Być może w niektórych jeszcze będą się otwierać po staremu.

  • 30.11.2020
  • Poprawiłem wyświetlanie bloga. Błędy w wyświetlaniu gadżetów pod postem, takich jak udostępnianie i reakcje.
  • Usunąłem otwieranie linków z Archiwum w nowym oknie

  • 4.12.2020
  • Dodałem 15 etykiet a przy okazji utwierdziłem się w przekonaniu, że te listy mają sens, ponieważ podczas aktualizacji znalazłem kilka błędów w linkach. Niektóre odsyłały jeszcze do adresu toniczatuje.
  • W spisie etykiet dodałem (już kilka było wcześniej) liczby postów, w których użyłem tego tagu. Nie oznacza to ale, że w innym poście nie jest wspomniany podobny temat.
  • Przy okazji edycji etykiet usunąłem/zamieniłem: Garmin i gps na jedną wspólną Garmin eTrex gps oraz kierowca i kierownica na za kierownicą

  • 5.12.2020
  • Jednak ktoś miał rację😉. Prościej wygląda lepiej. Powróciłem do zwykłego szablonu. Trochę trwało zanim go przygotowałem w testowym blogu i pozostały jeszcze kosmetyczne poprawki treści posta. Mam nadzieję, że się podoba.
  • Okazało się, że zaginęła w akcji czeska wersja "Rób dobre pierwsze wrażenie, bo drugiej szansy nie dostaniesz. Czy aby na pewno?" Dobrze, że robię kopie zapasowe. Już poprawione i możecie ją znaleźć wszędzie gdzie tylko chcecie😉.

  • 6.12.2020
    Już wiem dlaczego kiedyś zrezygnowałem ze zwykłego szablonu bloga. Źle się wyświetla na wersjach mobilnych. Dzięki temu, że wczoraj odwiedziłem nieznany mi dotąd blog, ponieważ mnie przyciągnął treścią, odgapiłem od autorki jej szablon no i mam. Jak długo wytrzyma zanim znów coś znajdę? Nie wiem😁. Odgapiłem to znaczy pobrałem darmową wersję ze strony, która miała w stopce - wolałem dodać aby nie było, że kradnę😉.
    Miałem w planie opublikować ten post dopiero końcem roku, ale z powodu tych zmian, jest już dziś. Wygląda na to, że to o czym informowałem na początku roku już jest nieaktualne😀. Czekam na wasze reakcje🙂.
    Aktualnie: 471 etykiet (308+104+60) i 348 opublikowanych postów. Dziękuję, że jesteście🙂

    0 Komentarze