Co nowego u Toniego w blogu #41


Nagłówki, obramowanie, poprawki, aktualizacje, etykiety, spoiler, nowe posty, motyw
Musicie przyznać, że ostatnio się dzieje więcej niż zwykle😉. Nie będę tygodniowo "zaśmiecał" bloga postami o zmianach, powiedzmy, że tak jak ostatnio, będą podsumowaniem miesiąca - o ile będą zmiany oczywiście😀.
Kolejne zmiany na przełomie kilku tygodni:
22.10.2019:
  • Stopniowo zmieniają się początki postów wzbogacone w tagi (etykiety), równocześnie dodaję obramowanie treści posta oraz znikają nagłówki na czerwonym tle.

    Jak się może ktoś domyśla, tym że dodaję tagi bezpośrednio do posta mam w planie usunąć pojawiające się etykiety po prawej stronie. Mam nadzieję, że ta zmiana będzie się podobać. Zostało zmienionych 33 postów.
  • Przy okazji edycji zauważyłem brak niektórych etykiet. Dodałem 9 do listy.
  • Zupełna drobnostka: niezupełnie podobał mi się wygląd przycisku(spoilera) w Etykietach. Postanowiłem się trochę pobawić. Wiecie, że lubię eksperymentować i chociaż specem w dziedzinie nie jestem to moim hobby jest kodowanie (html). Dla tych co nie wiedzą co to, foto:


    Zmiana wygląda tak:

    5.11.2019:
  • Wczoraj dopisany post o N7, dziś o Garbie i pracy.
  • Oczywiście uzupełnione jak zwykle: Spis treści, Archiwum (3 tytuły) oraz Etykiety (o 8 kolejnych: kondycjamłody głupiodpoczynekrehabilitacjarelaksstare czasyN7wyczyn).
    Etykiet i postów przybywa, obecnie to 335 postów i aż 419 etykiet/tagów.< Stopniowo więc edytuję niektóre starsze posty, które swoją treścią odpowiadają nowo wytworzonym tagom.
  • Ciut zaktualizowałem profil w bloggerze. Przy okazji: wiecie jaki tam mam od dawna ustawiony ulubiony klip?🙂
  • Chciałem wprowadzić pewne drobne zmiany w wyglądzie ale jakoś nie potrafiłem zidentyfikować motywu. Byłem przekonany, że to Contempo, co na pewno gdzieś czytaliście. Jak to mówią: Kombinowałem, aż przekombinowałem😀. Źle! Kombinowałem i wykombinowałem. Wszystko działa. Okazuje się, że to motyw z nazwą Ciekawy. No, ciekawe😀.
  • Poprawiłem ponad 20 postów: etykiety i obramowanie, czasami nawet wyłapany przeklep.
    6.11.2019: Nareszcie nie pada, więc zamiast siedzieć przy PC wymieniłem koła na zimówki i zrobiłem parę potrzebnych rzeczy na posesji przed zimą.
  • Dodałem 28 nowych etykiet do listy (brak czasu, budowa, cel, dom, garmin gps, gramatyka, inspiracja, internet, kaprys, koniec, krytyka, ludzie, muzyka, nadzór, nieobecność, obojętność, ortografia, pesymizm, poświęcenie, rodzina, samochwała, sieć, styl życia, systematyczność, tolerancja, usprawiedliwienie, uwodziciel, uzależnienie, zadanie). Niektórych brakowało, niektóre powstały podczas edycji postów.

  • 10.11.2019:
  • Kontynuuję poprawianie postów. Kolejnych 7 sztuk.
  • W związku z tym oczywiście dodałem 5 kolejnych tagów (4 nowe: charakter, poprawki, wygląd, wzrok, 1 zapomniany: okulary).
  • Oczywista oczywistość: Zaktualizowany Spis treści i Archiwum - Jeden nowy tytuł, który po raz pierwszy jest napisany w 2 językach (czeski i polski).
  • Od jutra wracam po 2 tygodniach do pracy, więc kto wie, kiedy będzie coś następnego.😉

  • Nie wiem czy się wam podobają wprowadzane zmiany, ponieważ nie odpowiadacie na moje pytania.😉 Tak więc z góry dziękuję za Wasze uwagi i komentarze lub chociaż informację typu:
    "Byłem, przeczytałem, fajny". Możesz też wyrazić graficzną emocję. Pamiętajcie, że hasło:
    Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny! to nie tylko słowa🙂. Motywuje mnie to do pisania.
    Dziękuję, że jesteście🙂

    Co jeszcze zmieniłem zobaczysz >tutaj< Chcesz więcej???
    1. Użyj wyszukiwarki w prawym górnym rogu wpisując interesujące Cię słowo.
    2. Użyj kombinacji klawiszy Ctrl+F i w okienku wpisz słowo, którego szukasz.
    3. Kliknij na zakładkę Etykiety i wybierz z listy wszystkich etykiet/tagów.
    4. Kliknij na Archiwum (również w wysuwanym panelu).

    0 Komentarze