Co nowego u Toniego w blogu #40


Aktualizacje, banner, fb, prawa autorskie, fotki Toniego, stary-nowy post
Kolejna porcja zmian i aktualności:
4.10.2019 - Zaktualizowałem Spis treści, Archiwum oraz dodałem nową etykietę o autorze.
5.10.2019 - Zmieniłem banner, na prostszy. Tak, znowu😀7.10.2019 - Zmieniłem zdjęcie w tle na stronie FB bloga.
7.10.2019 - Dodałem zdjęcia do posta o autorze, zamiast zdjęć w bannerze.
10.10.2019- Dodano artykuł dotyczący praw autorskich. Ikona zakazująca kopiowanie, która znajduje się na samym dole bocznego panelu przekieruje do tej treści. Ta sama ikona znajduje się również na samym dole strony bloga.
12.10.2019 - Zacząłem tworzyć osobny post z Fotkami Toniego, zamiast starego pokazu slajdów. Może będzie cieszył się lepszym powodzeniem.😉 Sporo pracy z edycją tego posta więc trochę to potrwa.
16.10.2019:
  • Na podstawie zachowanych kopii zapasowych opublikowałem post z daty 11.3.2014: Relacja z wycieczki do Pragi i koncertu Within Temptation. Post napisany jeszcze w czasach przedblogowych.
  • Post dodany do Spisu treści i Archiwum.
  • Dodano odpowiednie etykiety dotyczące tego posta.
  • Aktualnie to już 332 postów!
    Co jeszcze zmieniłem zobaczysz >tutaj< Chcesz więcej???
    1. Użyj wyszukiwarki w prawym górnym rogu wpisując interesujące Cię słowo.
    2. Użyj kombinacji klawiszy Ctrl+F i w okienku wpisz słowo, którego szukasz.
    3. Kliknij na zakładkę Etykiety i wybierz z listy wszystkich etykiet/tagów.
    4. Kliknij na Archiwum (również w wysuwanym panelu).
    Z góry dziękuję za Wasze uwagi i komentarze lub chociaż informację typu:
    "Byłem, przeczytałem, fajny". Możesz też wyrazić graficzną emocję. Pamiętajcie, że hasło:
    Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny! to nie tylko słowa🙂. Motywuje mnie to do pisania.
    Dziękuję, że jesteście🙂

    0 Komentarze