Co nowego u Toniego w blogu #45


Jak wiecie na przełomie lat, od kiedy blog istnieje, nie zmienił się tylko wygląd ale i charakter pisania. Na przykład posty z serii Toni gotuje to kiedyś były tylko przepisy ale podobnie jak apetyt rośnie w miarę jedzenia to również podobny apetyt zmienił te posty w typowe gadulstwa Toniego😁.
Tak też jest z postami z serii Co nowego u Toniego. Poza informacjami o zmianach w wyglądzie itp możecie się dowiedzieć np o tym co mnie "powstrzymuje" od pisania.
Nie mam dla was nowego posta o tematyce majowej, ale przyznajcie się, kto z was czytał ten sprzed 6 lat:  1 maja, pocałuj swoją wybrankę pod czereśnią! Kto czytał wie, że piszę tam nie tylko o czereśni ale też o innych czeskich zwyczajach😉. Ponadto dodam, że znany czeski poeta napisał bardzo piękny wiersz, który zaczyna tak:
Był późny wieczór, pierwszy maj. Wieczorny maj, miłości czas.
Znacie jakieś wiersze o pierwszym maju? Śmiało piszcie w komentarzach. Jak się okazuje maj w przypadku tego bloga też ma jakieś znaczenie. Jakie? Dowiecie się czytając kolejną porcję zmian i aktualności, które również możecie😉 komentować:

2.3.2021:
Niesamowite odkrycie
- Przygotowuję kolejnego posta ale brakuje mi jeszcze zdjęcia, ponieważ jak wiecie w postach używam tylko własnoręcznie zrobionych. Przy okazji ot tak sobie kontrolnie kliknąłem na gadżet mojego profilu na bloggerze.


Pomijając to, że parę dni temu aktualizowałem informacje w tym profilu oniemiałem, kiedy moje oczy ujrzały


Pamiętacie pewnie, że trwało mi to jakiś czas zanim ustaliłem datę powstania mojego bloga. Wiedziałem, że nie mogę się sugerować tym, że pierwsze posty są już z datą roku 2012 było wynikiem tego, że wcześniej były opublikowane na stronie internetowej, którą posiadałem ale po zamknięciu poszukiwałem miejsca na kontynuowanie. Dzięki dzisiejszemu odkryciu znów mam co robić, abym poprawił wszystkie miejsca gdzie widnieje data "maj 2014"😉.

10.2.2021:
nowy post o Autorze/o Blogu
Wiadomo, że Toni to gaduła😎 Na tej podstawie postanowiłem zmienić post o Autorze, do którego odsyła menu lub profil bloggera.


Wśród czytelników mam zwolenników minimalizmu, więc pomysł wydaje mi się trafiony. Wszystko w tak zwanej pigułce. Mam nadzieję, że się spodoba.
Gdyby komuś brakowało jakiejś informacji niezwłocznie dajcie znać😉.
O ile znajdę wszystkie "odsyłacze" pozmieniam. W razie czego pomóżcie😊.

7.3.2021:
Info na wszystkich funpejdżach o nowym poście
Sam siebie czasami zaskakuję tym, co mnie natchnie do napisania posta. Tym razem to recenzja, ale tak trochę inna niż te, które znajdziecie wśród blogów czy portali recenzujące filmy. Post oczywiście nie tylko o filmie, no bo przecież Toni na jeden temat pisać nie potrafi😁. Poczytajcie co mam do powiedzenia i nie zapomnijcie skomentować😉: Recenzja filmu tak trochę inaczej: The Meg

8.3.2021:
Info na wszystkich funpejdżach o poście, który z okazji Dnia Kobiet już kiedyś był
Przy okazji dnia kobiet chciałbym wszystkim moim czytelniczkom powiedzieć, że o ile zapomniały na międzynarodowy dzień mężczyzn to może się stać, że mężczyzna również dziś zapomni na wasze święto😉. Czytajcie post opublikowany 10 marca 2015: Dzień mężczyzny czy chłopaka?

10.3.2021:
Zmiana postu o autorze i blogu
Wiadomo, że Toni to gaduła😎 Na tej podstawie postanowiłem zmienić post o Autorze, do którego odsyła menu lub profil bloggera. Wśród czytelników mam zwolenników minimalizmu, więc pomysł wydaje mi się trafiony. Wszystko w tak zwanej pigułce. Mam nadzieję, że się spodoba.
Gdyby komuś brakowało jakiejś informacji niezwłocznie dajcie znać😉. O ile znajdę wszystkie "odsyłacze" pozmieniam. W razie czego pomóżcie😊. Toni napisał: o Autorze/o Blogu.

26.3.2021:
Archiwum to chronologiczny Spis treści
Chyba po raz pierwszy odkąd piszę tego bloga mam na prawdę porządne usprawiedliwienie mojej nieobecności😉. Wciągnęło mnie na amen uczestnictwo w Charytatywne 31 dni na Czantorii, na pewno możecie się spodziewać jakiegoś podsumowania, ale dziś chciałem tylko poinformować, że na zasadzie rozmowy ze znajomą postanowiłem zmienić odnośnik w menu Archiwum na Chronologiczny Spis treści. Treść się nie zmieni.
17.4.2021:
Opublikowałem post
Charytatywna akcja (wyzwanie) została przedłużona do 11 kwietnia a dziś już 17. Po wielkich trudach i męce😉 opublikowałem wreszcie swoje Podsumowanie 31 dni na Czantorii. Żartuję, żadne trudy, żadne męki, aczkolwiek pracochłonne to było i z wielką przyjemnością oddaję waszym oczom.

18.4.2021:
Zmiana w Instrukcji obsługi Toniego
- Zmieniłem treść posta nazwanego Instrukcja obsługi Toniego ponieważ zauważyłem, że niewiele komentujecie pod moimi postami w blogu. Pomyślałem, że może nie wiecie jak albo odstrasza was "konieczność" logowania😉. Aktualnie można w nim znaleźć:
1. Co możesz czego nie musisz w kwestii komentowania w Disqus.
2. Co zrobić jeśli nie chcesz komentować ale chcesz zostawić po sobie ślad.
3. Gdzie znajdziesz to czego szukasz, np coś o mnie czy o blogu czy jakąkolwiek treść.
Jeśli czegoś tam brakuje nie wahajcie i informujcie mnie.
Tę instrukcję można łatwo znaleźć w górnym pasku nad bannerem a w urządzeniach mobilnych klikając 3 kreseczki ☰ oraz oczywiście w Spisach Treści.

Zmiana w górnym pasku menu
Menu to ten czerwony pasek na samej górze a w urządzeniach mobilnych klikając 3 kreseczki ☰😉.
 - Usunąłem stamtąd "Polecane posty" - jest coś podobnego po prawej stronie posta jak i pod jego treścią.
- Na to miejsce dodana w/w Instrukcja.

19.4.2021:
Aktualizacja zdjęć i treści
-  Zaktualizowałem profilowe zdjęcie na fanpejdżu.

-  Zaktualizowałem treść i zdjęcie w informacjach o Autorze i o Blogu.

21.4.2021:
Aktualizacja posta z etykietami
- Zaktualizowałem etykiety czyli ilość (w nawiasach) oraz dodałem 4 nowe

Aktualnie:
489 etykiet (324+104+61)
364 opublikowanych postów.
Dziękuję, że jesteście🙂
Z góry dziękuję za twój komentarz.

Chcesz więcej?😉
1. Co jeszcze zmieniłem zobaczysz >tutaj<
2. Użyj wyszukiwarki (lupa w prawym górnym rogu) wpisując interesujące Cię słowo.
3. Użyj kombinacji klawiszy Ctrl+F i w okienku wpisz słowo, którego szukasz.
4. Użyj menu na samej górze kliknij: Spis wszystkich Etykiet.
5. Użyj menu na samej górze kliknij: Chronologiczny lub Alfabetyczny Spis treści.
moje profile:   Napisz do mnie    Zobacz stronę bloga na Facebooku    Obserwuj na Instagram    Zobacz mój profil na Bloggerze    Zobacz na FB co w grupie Trasy Rowerowe w Beskidzie Śląskim, Polskim i Czeskim    Zerknij do mapy    Zobacz inne komentarze    Obserwuj na Twitterze    Obserwuj na Pinterest    Co czytam    Obejrzyj pokaz slajdów    mój kanał YT
Będzie mi bardzo miło jak zostawisz (przewiń w dół) swój komentarz lub chociaż jakąś reakcję🤩.

0 Komentarze