Co nowego u Toniego w blogu #39


Uzupełnianie Spisu i Archiwum, błąd wyświetlania, formularz kontaktowy
Zapewne się ze mną zgodzicie, że prowadzenie bloga to nie tylko pisanie postów. Znacie mnie niektórzy już długo i wiecie, że mam tzw. manię porządkowania i uzupełniania tego co potrzeba. Oto aktualny przegląd:
16.2.2019 - Stworzyłem Archiwum.15.9.2019 - Poprawiłem błąd, który blokował wyświetlanie stron Spisu treści i Spisu etykiet.
17.9.2019 - Zaktualizowałem formularz kontaktowy, uzupełniłem Spis treści oraz wspomniane Archiwum.
29.9.2019 - Uzupełniłem Spis etykiet oraz wspomniane Archiwum.
30.9.2019 - Uzupełniłem Spis treści i Archiwum.

O zmianach informuję już od 2014 roku. Aktualnie mogę poinformować, że tytułów w blogu jest 325, a etykiet 404. Dziękuję, że jesteście🙂.

0 Komentarze