Co nowego u Toniego w blogu #38


Wnioski, poprawki błędów, kontakt, Disqus, zapowiedź posta
  • Jak już zauważyliście, moja aktywność ostatnio wzrosła, zarówno w pisaniu jak i czytaniu. Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne, czytam je bardzo uważnie wyciągając wnioski. Dzięki temu odkryłem, że wysuwany panel z prawej strony nie był zupełnie czytelny, w szczególności dla użytkowników smartfonów. Konkretnie chodzi o te kolorowe ikony. W wersji komputerowej najeżdżając myszą można zobaczyć gdzie ta ikona przekieruje, w telefonie się tego nie da zrobić. Z tego powodu zmieniłem wygląd dopisując nazwę. Zresztą sami zobaczcie😉 klikając na te 3 poziome kreseczki 
  • Kolejną zmianą, która bezpośrednio nie dotyczy bloga, jest przeinstalowanie GG, bo jakoś nie działało. Jedną ze wspomnianych wyżej ikon jest Napisz do mnie, gdzie jak wiecie poza adresem email i gadulcem można też do mnie pisać na Messenger.
  • I ostatnią zmianą jest nowość od systemu komentowania Disqus: Możecie zareagować na treść za pomocą emotki. Wygląda ale na to, że we wcześniejszych postach tej opcji nie ma.
    Mile widziane wasze opinie na ten temat.
  • Przy okazji chciałbym poinformować, że za kilka dni pojawi się następny post: Z pamiętnika ucznia nauki jazdy. Zdradzę wam, że nie pochodzi z mojego ale są tu posty również z mojego pamiętnika, więc jeśli jeszcze nie czytaliście, znajdźcie w etykietach lub spisie treści.

  • Co jeszcze zmieniłem zobaczysz >tutaj<
    Z góry dziękuję za Wasze uwagi i komentarze lub chociaż informację typu:
    "Byłem, przeczytałem, fajny". Możesz też wyrazić graficzną emocję. Pamiętajcie, że hasło:
    Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny! to nie tylko słowa🙂. Motywuje mnie to do pisania.
    Dziękuję, że jesteście🙂

    0 Komentarze