Co nowego u Toniego w blogu #37


Wnioski, mania poprawiania, wygląd, uzupełnione tytuły
Jestem drobiazgowym perfekcjonistą ze skłonnościami do pedantyzmu. No bo jaką diagnozę można przypisać mojej naturze, która mnie zmusza do ciągłego poprawiania tego, co w zasadzie już było stworzone jako doskonałe? Jedynym wytłumaczeniem jest fakt, że nikt nie jest doskonały i każdy może zrobić jakiś błąd, albo patrząc na moją chęć doskonalenia się po prostu spojrzę na to z perspektywy czasu i stwierdzam, że mogło by to wyglądać lepiej. O czym mowa? O tym, że po raz kolejny (sprawdźcie historię zmian na przestrzeni lat) zmieniłem wygląd spisu treści. Tylko ciut😉, bo dopisałem za tytułem datę publikacji. Pomysł powstał po tym jak zauważyłem, że po rozwinięciu "Co Toni napisał" (w bocznym panelu) nie pokazuje się charakterystyczne "drzewko" jak w starych motywach bloga.

Przy okazji dzięki temu znów odnalazłem jeszcze 2 tytuły, których jakimś cudem w spisie treści nie było. Oto one: Być albo nie być?Skoczów, Wisła, Przełęcz Beskidek z cyklu: "Ja i mój rower".
Chciałbym obiecać, że koniec na razie ze zmianami, ale jak napisałem na początku: Mam manię😉. Czego nie mogę też obiecać, to że posty będą codziennie, ale już jutro nowy post: 10 rzeczy, które chciałbym zrobić zanim umrę.

Co jeszcze zmieniłem zobaczysz >tutaj< Chcesz więcej???
1. Użyj wyszukiwarki w prawym górnym rogu wpisując interesujące Cię słowo.
2. Użyj kombinacji klawiszy Ctrl+F i w okienku wpisz słowo, którego szukasz.
3. Kliknij na zakładkę Etykiety i wybierz z listy wszystkich etykiet/tagów.
4. Kliknij na Archiwum (również w wysuwanym panelu).
Z góry dziękuję za Wasze uwagi i komentarze lub chociaż informację typu:
"Byłem, przeczytałem, fajny". Możesz też wyrazić graficzną emocję. Pamiętajcie, że hasło:
Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny! to nie tylko słowa🙂. Motywuje mnie to do pisania.
Dziękuję, że jesteście🙂

0 Komentarze