Trochę rowerowej reklamy, nie reklamy


Ten post to zbiór adresów, w których znajdziesz wszystko co ja znalazłem, by moje wycieczki były jeszcze ciekawsze.
Jak już kilkakrotnie stwierdziłem, moje posty na blogu, kiedy opisuję swoje wycieczki mają za cel pobudzić was do aktywności i abyście w najlepszym razie dołączyli do mnie aby mi nie było smutno tak samemu jeździć.
W pewnym sensie szkoda czasu na siedzenie przed kompem, ale oczywiście cieszę się, że jednak czytacie moje posty, a jak widać ja też trochę tu przebywam.Ale do rzeczy:
Celem tego posta jest taka trochę reklama, ale nie po to by reklamować ale pokazać wam możliwości jak można wykorzystać internet czy tak znanego i popularnego fejsbuka.
Wszystkie zamieszczone poniżej strony i grupy obserwuję na bieżąco, po to by znaleźć chętnych na wspólne wypady czy znaleźć inspirację itp.
W kolejności alfabetycznej grupy i strony na facebooku:

Czeskie grupy i strony (FB), które też potrafią zainspirować:

  • Cyklotoulky - czyli Rowerowe Wędrówki.
  • CykloNovinky - Wiadomości z kręgu sportów rowerowych, nie tylko z Czech.
  • Kudy kam - Portal z pomysłami co zobaczyć w Czechach.
  • Singltrek pod Smrkem - Sieć ścieżek pod górą Smrek. Polska opcja językowa.

W kolejności alfabetycznej strony w sieci internetu:


Grupy, w których można się umówić na rower i nie tylko:

Większość stron internetowych ma swoje funpage na fb jak również wiele z wymienionych grup na fb ma swoje strony w sieci.
Nie powielam adresów, więc jeśli zainteresowała cię jakaś nazwa a nie masz konta na FB, poszukaj w sieci.

Planowanie trasy lub wyszukiwanie miejsc:

Sprawdzone i odwiedzone portale poza wyżej wymienionymi, które mają coś czego nie mają inne.
Niektóre do planowania, niektóre do zrzucania plików z nawigacji
Jeśli ktoś używa, któryś z wymienionych portali i chciałby się ze mną wymieniać doświadczeniami, to najczęściej widnieję na nich jako ToniSpec.
Spec nie dlatego, że jestem specjalistą od czegoś, ale od marki roweru😉.
...ciąg dalszy nastąpi. 

Znacie jakieś strony, grupy, które polecilibyście innym i są związane z turystyką rowerową, albo co najmniej z turystyką?
Napiszcie w komentarzu. Po przeanalizowaniu dopiszę do listy.

1 Komentarze

  1. Mając nadzieję, że zbliża się wiosna ;) zaktualizowałem posta dodając adresy różnej tematyki dotyczącej rowerów poprzez grupy i portale.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję.