Co nowego u Toniego w blogu #31


Zmieniłem sposób komentowania w moim blogu z typowego google/blogspot na Disqus


Już dawno zastanawiałem się nad tym sposobem komentowania, ale chociaż z niektórych opinii wynikało, że zmniejszy to ilość komentarzy, zaryzykowałem, ponieważ jak dotąd komentarzy pod moimi postami i tak nie ma zbyt wiele.Ci, którym bardziej odpowiadał stary sposób nie muszą się obawiać utrudnień. Nie jestem pewien, ale obecnie Disqus daje większe możliwości niż przedtem. Obecnie możecie się zalogować na 4 sposoby: Przez konto w DisqusFacebookTwitter lub Google+.
Nic też nie stoi na przeszkodzie abyście komentowali anonimowo, wystarczy zaznaczyć "Wolę pisać jako gość" i wpisać jakiekolwiek imię i jakikolwiek adres email. Zdradzę wam tajemnicę, że nie musi to być prawdziwy adres😉. Do testu użyłem: gość@gmail.com i bez problemu opublikowałem komentarz. Wierzę, że tym uproszczonym sposobem zachęcę was do zostawiania śladu pod moimi postami, chociażby najkrótszą notką. Wiem, że czytacie😉 ale i ja chętnie poczytam wasze reakcje, opinie itp.

Co jeszcze zmieniłem zobaczysz >tutaj<

0 Komentarze