Jak słuchać radio w swoim odtwarzaczu


W związku z licznymi zapytaniami o to jak słuchać radio w swoim odtwarzaczu, postanowiłem zrobić dla was poradę. Wierzcie mi, nic trudnego - dacie radę🙂.
Ponieważ używam odtwarzacza AIMP, zacznę od niego.
Otwieramy odtwarzacz

Na samym dole klikamy PLUS


Następnie klikamy Adres URL


Wpisujemy do okienka odnośnik: https://sc3.24cast.pl:7750
i nazwę: radio Autsajder
Klikamy OK i o ile mamy jedną pozycję w playliście (tak jak ja) klikamy na odtwarzaj.


Jeśli mamy ich więcej, klikamy na tę, którą chcemy. Możliwości są dwie:
  • klikamy na wybraną pozycję raz lewym przyciskiem myszy następnie wciskamy powyżej przycisk Odtwarzaj.
  • klikamy na wybraną pozycję prawym przyciskiem i wybieramy Odtwórz.

Winamp
Nie używam, ale specjalnie dla was ściągnąłem.
Użyłem skórki Winamp Modern, przyciski, których potrzebujemy by ustawić radio mogą się nieznacznie różnić (zaznaczam na czerwono).

Po prawej stronie na dole klikamy ikonę PL (playlist)


Następnie w kolejnym okienku klikamy Dodaj.


Wybieramy Dodaj adres URL


i w kolejnym okienku wpisujemy adres: https://sc3.24cast.pl:7750 i klikamy Otwórz.


W zależności od tego czy mamy więcej czy tylko jedną (jak ja) pozycję możemy podobnie jak w przypadku AIMPa. Klikamy lewym przyciskiem myszy 2x na wybraną pozycję.
Kiedy uruchamiamy Winampa po raz kolejny nie wyświetla on domyślnie playlisty, dlatego klikamy znowu na przycisk PL i postępujemy jak wyżej opisane by odtworzyć.
Jeśli chodzi o aplikację do telefonów z Androidem, używam XiiaLive
Testowałem kilka innych, ale ta wydaje mi się najbardziej odpowiednia.

Niestety nie jest pozbawiona reklam! Nie przeszkadzają zbytnio, ale i tak trzeba uważać na co się klika.
My klikamy na Ulubione.


Nie zwracajcie uwagi na reklamy w screenach ani na to, że pisze Radio Autsajder, ponieważ u mnie już było odtwarzane. Jeśli w ulubionych nie ma nic lub też coś jest, zawsze macie napis Dodaj adres URL jest zawsze widoczny. Klikamy na niego


I wpisujemy adres: https://sc3.24cast.pl:7750
Jeśli otworzycie tę poradę telefonie, będziecie mogli skopiować ten adres, tym samym unikniecie błędu przy wpisywaniu znaków.


Klikamy Next


następnie Zapisz.
Przyjemnego słuchania waszych ulubionych stacji radiowych w waszym ulubionym odtwarzaczu.
Jeśli używacie innego niż tutaj opisany i nie wiecie jak uruchomić radio - piszcie bez wahania, chętnie sprawdzę dla was te opcje.
Ponadto zrobicie mi wielką przyjemność pisząc do mnie z informacją, że porada się przydała.
Jak widzicie do porady użyłem radio Autsajder. Mimo wszystko upewnijcie się, że posiadacie odpowiednie dane do wpisania.
Jeśli zechcecie dołączyć do grona naszych słuchaczy będzie nam bardzo miło.
Możecie dołączyć też do nas na FB, do nowo utworzonej grupy.
Słuchacze Radio Autsajder



0 Komentarze