Toni NIE napisał. Co to w ogóle jest?


Mój blog, to blog osobisty, ale jak wiecie, chęć dzielenia się powstała zupełnie w innym miejscu.
Część bloga z nagłówkiem "Toni nie napisał" w chwili obecnej jest przeszłością, ponieważ częściej piszę własne teksty.
"Toni nie napisał" pochodzi jeszcze z czasów kilku blogów, zanim wszystkie połączyłem w jeden adres, a wynikało to jak zawsze z manii, żeby wszystko miało swój ład i porządek.

Jest to zbiór różnych różności napotkanych w sieci, najczęściej śmiesznych, nie mojego autorstwa.
W sieci znajdziecie albo to samo albo bardzo zbliżone, coś co może już kiedyś czytaliście, ale nie wiecie gdzie byście mogli to znaleźć ponownie.
Faktem jest, że niektórych treści z tej serii nie znajdzie nawet wujek w goglach, a to dlatego, że są tak stare i nawet on tego nie pamięta😉.
Wiele z nich od dawna "leżały zakurzone" gdzieś na dysku i szkoda mi było abym tylko ja do nich zaglądał. Właściwie zaczęło się od czasów, kiedy prowadziłem stronę internetową związaną z czatem.
Żaden z tekstów nie jest kopiowany, najczęściej pochodzą z obrazków lub z takich źródeł, gdzie nie da się skopiować, dlatego wszystko jest przepisane ręcznie. Bardzo często napotkanych na fb.
Dla potrzeb swojego bloga nierzadko edytowane i poprawiane po to, aby nadawały się do wszystkich oczu.
Sporo z nich to własnoręczne tłumaczenie z języka czeskiego, co zabierało mi sporo czasu.
Obecnie o ile wykorzystuję cudzy tekst, najczęściej wplatam w swoje refleksje, przemyślenia czy uwagi.

Celem tej części bloga jest poprawienie humoru tym, którzy idą szarą codziennością, a więc przyjemnego czytania🙂.
Lajków na FB nie musicie dawać, chyba, że bardzo chcecie😀.
Najbardziej pocieszy mnie komentarz, który wpiszecie tu czy tam.

0 Komentarze